Teatr Rozbark

GRATULUJEMY WSZYSTKIM OSOBOM ARTYSTYCZNYM, KTÓRE ZABRAŁY NAS W ŚWIAT PIĘKNEJ WRAŻLIWOŚCI.

KŁANIAMY SIĘ NISKO WSZYSTKIM PEDAGOGOM I OPIEKUNOM TAK ZDOLNEJ MŁODZIEŻY.

W ZAŁĄCZANIU PROTOKÓŁ: ino_dance_protokol-sig

DZIĘKUJEMY I DO ZOBACZENIA ZA ROK NA INO DANCE 2026!

 

24 maja (sobota), godz. 18:00 INO DANCE Konkurs tańca dla dzieci i młodzieży | wydarzenie realizowane w ramach Programu Przestrzenie Sztuki-Taniec | Wstęp wolny

Wyniki eliminacji do konkursu INO DANCE!
Informujemy, że spośród nadesłanych zgłoszeń na konkurs tańca dla dzieci i młodzieży INO DANCE, komisja wyłoniła następujących uczestników/zespoły do przeglądu finałowego:
UCZESTNICY INDYWIDUALNI (SOLO LUB DUETY)
1. Dominika Musiak i Wiktoria Słodka,
2. Amelia Zawada,
3. Antonina Szymała.
GRUPY TANECZNE
1. Grupa taneczna Reflection,
2. Krakowski Teatr Tańca – młodzież,
3. Teatr Tańca Murmuracje,
4. Classica,
5. UNDERGROUND.

———————————————————————————————————————

Występy obejrzą eksperci w składzie: Anna Kaczmarczyk, Michaił Zubkov, Anna Piotrowska.

ANNA KACZMARCZYK – Absolwentka Państwowej Szkoły Baletowej w Poznaniu i Londyńskiej uczelni London Contenporary Dance School. Otrzymała dyplom Postgraduate Diploma Group wydany przez LCDS i Uniwersytet Kent w Canterbury. Absolwentka Specjalizacji – pedagogika baletowa, na Kierunku – Taniec, Uniwersytetu Muzycznego im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Była solistka Polskiego Teatru Tańca – Baletu Poznańskiego. Laureatka głównej nagrody na Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Choreograficznej im. Sergiusza Diagilewa. Pedagog tańca klasycznego w Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego na Wydziale Teatru Tańca w Bytomiu, jak również w Ogólnokształcącej Szkole Baletowej im. L. Różyckiego.

MICHAIŁ ZUBKOV – Obecnie jest kierownikiem baletu i choreografem w Zespole Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny.  Współpracuje z wieloma zespołami i szkołami artystycznymi w kraju i za granicą. Prowadzi warsztaty tańca klasycznego, współczesnego w Europie. Realizuje widowiska teatralne, jako choreograf i reżyser, które są wystawiane na prestiżowych scenach w Polsce i za granicą. Jest jurorem krajowych i międzynarodowych Festiwali i Konkursów Tańca.        W roku 2009 ukończył studia magisterskie na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie (kierunek taniec), w 2013 roku na tejże uczelni studia podyplomowe z Teorii Tańca a 30 września 2019 na podstawie przedstawionej rozprawy doktorskiej  uzyskał stopień Doktora Sztuki. W styczniu 2023 Michaiłowi Zubkowowi był nadany stopień doktora habilitowanego. Absolwent szkoły baletowej w Permie (Rosja) rozpoczął karierę tancerza w Teatrze Opery i Baletu w Niżnym Nowogrodzie (Rosja). Od roku 1985 kontynuował w zespole Baletu Opery Narodowej w Wilnie (Litwa). W roku 1992 został zaproszony na stanowisko solisty baletu do Opery Krakowskiej. Był związany z tą instytucją do roku 2002. W ciągu 22 letniej praktyki scenicznej tańczył w baletach z repertuaru klasycznego („Jezioro Łabędzie”, „Śpiąca Królewna”, „Dziadek do orzechów”, „Giselle”, „Rajmonda”, „Don Kichot” i innych) oraz spektaklach współczesnych choreografów. |https://fundacjamz.com/ 

ANNA PIOTROWSKA – Doktor habilitowana w dziedzinie sztuk w dyscyplinie sztuki filmowe i teatralne. Doktor w dziedzinie sztuk muzycznych w dyscyplinie rytmiki i tańca, choreograf, reżyser, nauczyciel tańca współczesnego, tancerka, Fundator i Prezes Zarządu Fundacji Rozwoju Tańca – eferte, założycielka „mufmi” w Warszawie (1995 r). Od 1996 r. stworzyła ponad 130 autorskich choreografii i przedstawień teatralnych. Obecnie dyrektorka Teatru Rozbark, adiunkt Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu Akademii Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie, w latach 2019-2023 prodziekan Wydziału. Dwukrotnie otrzymała nagrodę Województwa Śląskiego „Złotą Maskę” w 2016 i 2022 r.  Artystycznie Piotrowska zainteresowana jest  improwizacją i pogłębianiem świadomości ciała i umysłu jako narzędzia zwielokrotnionej, wielofunkcyjnej obserwacji. Poszukuje relacji obiektywnego ciała w kategorii, którą nazwała „onebodyspacerecognizer”. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniem pracy procesowej odkrywając m.in. narzędzia zgłębiające laboratoryjną pracę nad tekstem, kreacją postaci, jak również wzmacniając doświadczenia w podwyższonych stanach ciała i umysłu, poprzez działanie na  wyobrażeniach i emocjach, które wpływają na kreację ruchu i poszukiwanie kanałów energetycznych uwalniających sam taniec.  http://piotrowskacompany.com/  |  https://vimeo.com/user6161350

 

 

 

„Zadanie dofinansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu Przestrzenie Sztuki-Taniec, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca”.

 

REGULAMIN-KONKURSU-TANECZNEGO