Polowanie na sarnę
Plakat do spektaklu Polowanie na sarnę. Na białym tle prawa ręka idąca od góry do dołu plakatu, trzymająca palec na spuscie białego pistoletu w lewym górnym rogu logo AST oraz Teatru Rozbark. Z prawej strony u góry napis scenariusz, choreografia, reżyseria,przestrzeń ANNA PIOTROWSKA. Poniżej napis kreacja i wykonanie MAŁGORZATA KOWALCZYK. Na dole po środku plakatu napis z drukowanych liter POLOWANIE NA SARNĘ, a poniżej napis premiera 6 listopada 2020, teatr Rozbark

31

Październik

6 listopada (piątek), godz. 19:00  | premiera
scenariusz | reżyseria | choreografia: Anna Piotrowska
kreacja | wykonanie: Małgorzata Kowalczyk
Bilety w cenie: 30 zł normalny, 15 zł ulgowy.

 

7 listopada (sobota), godz. 19:00
scenariusz | reżyseria | choreografia: Anna Piotrowska
kreacja | wykonanie: Małgorzata Kowalczyk
Bilety w cenie: 30 zł normalny, 15 zł ulgowy.

 

 

scenariusz, reżyseria, choreografia: Anna Piotrowska

kreacja i wykonanie: Małgorzata Kowalczyk

światło: Paweł Murlik

design: Anna Piotrowska

realizacja: Dastin Greczyło, Jakub Ritter, Krzysztof Soszka

współpraca: Teatr Rozbark, Akademia Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego, Wydział Teatru Tańca w Bytomiu

premiera: 6 listopada 2020, Teatr Rozbark.

 

Zapraszamy na spektakl dyplomowy studentki V roku Małgorzaty Kowalczyk, zrealizowany we współpracy Akademii Sztuk Teatralnych Wydziału Teatru Tańca w Bytomiu i Teatru Rozbark w reżyserii Anny Piotrowskiej.

 

Monodram jest portretem, w którym wielu z nas może rozpoznać siebie. Bohaterka kompulsywnie stara się o wszystko, by następnie znaleźć się w stanie, w którym w ogóle nie warto się starać. Towarzyszy jej presja i nieracjonalne napięcie generujące chęć ucieczki. Ciągłe polowanie. Wypchana frustracjami poddaje się i zgłasza gotowość, by stać się celem. Ciągle stawiane sobie wymagania prześcigają własne potrzeby, misterne kreacje przedrzeźniają bezbarwną tożsamość, a niezwykła zaradność przykrywa zwierzęcą samotność. Wobec samo-obwinienia następuje samo-nie-wybaczenie.

Co jest konsekwencją braku?
Nie wybrakowanie.

Spektakl może stać się platformą do dyskusji o emocjach oraz poczuciu własnej wartości – jak szybko i nieświadomie szukamy w sobie winy, zapominając, że nie wszystko od nas zależy.